Parfumy

Versace Eros voda po holení 100 ml

Versace Eros, Voda po holení pre mužov 100ml Muž gladiátor, hrdina, ktorý si je sám sebe pánom, bojuje za to čo chce, za svoje ciele a obhajuje svoje myšlienky, túžby a ciele... Tento charakter stelesňuje nová pánska vôňa Versace Eros. Versace uvádza začiatkom roku 2013 novú vôňu pre mužov - Versace Eros. Všetky vône Versace sú inšpirované gréckou mytológiou, čo môžeme vidieť aj v symbole Medúzy, ktorú nesie každý jeden flakón vôní Versace. Versace Eros je pomenovaná po gréckom bohovi lásky - Erosovi, ktorý bol synom bohyne Afrodity. Je hrdinský a plný vášne a emócií. Versace Eros je DNA domu Versace. Dokonale a presne vystihuje Donatella Versace, ktorý počas tých piatich rokov, kedy svetlo sveta neuzrela žiadna vôňa pre mužov z radov Versace, chces vytvoriť dokonalosť, sviežosť ale zároveň korenisté a omamné opojenie pre mužov. A to sa mu podarilo. Táto svieža a príjemne orientálno-drevitá vôňa sa otvára sviežou vlnou mätového oleja a zeleného jablka a radosť vyvolávajúcou kôrou z talianskeho citróna. Srdce Versace Eros prekypuje príjemne orientálnym opojením a omámením z fazuľky tonky z Venezuely, nezabudnuteľnej ambry a kvetu geránia. Tóny vyvrcholia v kombinácii s vanilkou, vetiverom akordom dubového machu, a cédrom, čo zanecháva opojný a charizmatický pocit. Zloženie Versace Eros for Men Hlava: Mätový olej, kôra citróna, zelené jablko Srdce: Fazuľky tonky, ambra, kvet geránia Základ: Vanilka, Vetiver, dubový mach, céder z Virginie a z Atlasu

Giorgio Armani Acqua di Gio voda po holení 100 ml

Táto vôňa bola inšpirovaná dovolenkou Giorgio Armani, ktorú strávil na ostrove Pantelleria. Je to vôňa určená pre letné dni a slobodu. Acqua di Gio dosahuje svoj vrchol vo vysokej kvalite dokonale harmonizačných vodných tónoch so sladkými a ovocnými tónmi hrozna z Pantelleria. Kombinuje sviežosť ananásu a citrusových tónov. Melón mieša s tónmi frézie, hyacintu a ylang-ylang. Základom je teplé a drevité pižmo. Táto vôňa bola vytvorená v roku 1995. Dizajnérom vône sa stal Alberto Morillas.

Hugo Boss Boss The Scent Men deostick 75 ml

Novinka 2015 Hugo Boss The Scent Deospray 75 ml

Hugo Boss

BOSS THE SCENT

V dnešnom, postmodernom svete je zvodnosť ľahko dostupná a na dosah: okamžité vizuálne potešenie je možné získať bez akejkoľvek námahy.

HUBO BOSS

Hugo Boss verí v iný druh zvodnosti. Tej, ktorá prichádza pomaly, plynule, je nasiaknutá očakávaním. Zvodnosť v štýle Boss je umením odrážajúcim perfektnú vyváženosť sebavedomia a nonšalantnosti. Útočí presne na to, po čom ženy túžia, je majstrovským orchestrom všetkých zmyslov. Pretrváva a nie je ľahké na ňu zabudnúť. Muž Boss vyjadruje zvodnosť vlastným unikátnym spôsobom. Dobre vie, že šepot môže byť hlasnejší ako krik. Zvodnosť, ktorú hrá, je pomalá, vášnivá a rafinovaná. Je to zážitok, ktorý si vychutnáte a ku ktorému sa v spomienkach po čase vraciate; zážitok pre všetkých päť zmyslov, nielen pre jeden.

The Scent

Nová pánska vôňa odhaľuje nový aspekt muža Boss. Skladá poctu jeho osobným, nie pracovným úspechom. Ukazuje muža, ktorého úspech je výsledkom jeho zvodnosti. Je zrejmý pri pohľade na jeho postoj, strih obleku, či sebavedomú charizmu. Teraz môže tieto kvality objavovať vo vlastnej vôni. Svojrázne vyjadrenie zvodnosti prenáša novú vôňu značky od intelektuálneho priestoru na územie pocitov.

Vôňa

  • Značka Boss Parfums verí v zvodnosť, ktorá zasiahne myseľ, aby v nej zanechala trvalú stopu. Kompozícia vône pre vyvolanie tohto dojmu je absolútne unikátna. Boss The Scent sa pýši exkluzívnou zložkou z Afriky: ovocím Maninka, ktoré pôsobí ako afrodiziakum, pričom pripomína kombináciu marakuje a rumu. Maninka však evokuje aj čosi hlbšie a prenikavejšie: pritiahnutie túžby a vyvolanie spomienky. Uložená na mužnom koženom základe, má mocný, originálny efekt, na ktorý nikdy nezabudnete.
  • Hlava: korenistý zázvor prináša očarujúco vitálny prvý dojem.
  • Srdce: ovocie Maninka sa spája s levanduľou, aby ovinuli pokožku do zmyselnosti .
  • Základ: intenzívna vyžehlená koža nesúca sa ako spomienka vyniká čistou, magnetickou mužnosťou.
  • A samozrejme, nemôže chýbať ani ďalšia významná zložka: muž Boss, ktorý vôni prepožičiava zvodný pôvab pre jej nezabudnuteľný dojem. Flakón vône Boss The Scent odhaľuje príznačnú jantárovú tekutinu v striebornej klietke, akoby udržiaval zvodnosť pod zámkou skôr ako uvoľní svoju dynamickú silu.

Veľvyslanec vône

Tvárou vône Boss The Scent je charizmatický hollywoodsky herec Theo James – známy zo sci-fi série Divergencia a za svoje nezabudnuteľné herecké stvárnenie v seriáli Downton Abbey. Theo James je zosobnením zvodných stránok muža Boss: vedomý si svojich fyzických predností a trúfalého šarmu. „Som poctený, že môžem reprezentovať spoločnosť Boss Parfums a byť tvárou ich najnovšej kampane na vôňu. Dlho som obdivoval túto značku za perfektnú vyváženosť klasického a moderného štýlu. Nová kampaň zachytáva ikonickú dušu značky, a zároveň odráža môj vlastný vkus a postoj k tejto naozaj jedinečnej vôni.” Theo James, veľvyslanec vône Boss The Scent. „Tešíme sa z toho, že môžeme privítať Thea Jamesa v rodine veľvyslancov vôní Boss ako tvár našej doposiaľ najluxusnejšej a najzvodnejšej vône Boss The Scent. Sebavedomie a príťažlivosť, ktorými Theo disponuje, z neho urobili jednoznačnú voľbu na reprezentovanie našej predstavy modernej zvodnosť. Jeho osobný štýl a postoje odzrkadľujú mestský charakter muža BOSS. Spolupráca s ním nám prináša radosť.“ Gerd von Podewils, senior viceprezident pre celosvetovú komunikáciu Hugo Boss AG.

Kampaň

Film, ktorý sprevádza uvedenie pánskej novinky Boss The Scent, vytvoril uznávaný americký režisér, scenárista a filmový producent Darren Aronofsky, známy svojimi filmami Rekviem za sen, Black Swan a Noah. Jeho kampaň k vôni natočená v hrejivom jantárovom svetle je ako óda na pokožku, vôňu a zvodnosť.

Fotografi Mert & Marcus nasmerovali printový vizuál tak, aby zobrazoval pretrvávajúcu zvodnosť vône.

Hugo Boss Orange Man toaletná voda 40 ml

Tejto pánskej vôni dominuje nóta vanilky, zvýrazňujúca pohodového optimistického ducha, ktorý sprevádza celú značku. Pre zdôraznenie mužnosti je vôňa obohatená lahodnými drevitými tónmi, ktoré u pánskych vôní nájdeme predovšetkým v základe, tu však nezvyčajne sprevádza celú kompozíciu. Výsledkom je vôňa ako stvorená pre priateľskú a pohodovú atmosféru - takú, aká vždy panuje v spoločnosti muža Boss Orange. Tvárou kampane Boss Orange Man je svetoznámy herec Orlando Bloom, ktorého vrelý a úprimný charakter skvele vystihuje značku Boss Orange. Autor vôňa Eyan Allen použil na pútavom flakóne materiály a dizajn, ktoré si v ničom nezaostávajú s originalitou a ladnosťou balenia Boss Orange Woman. Obaja ich charakterizuje geniálny jednoduchosť a zároveň efektnú celkový dojem. Flakón vychádza z rovnakého základu - vrstvené sklenené kryštály a uhladený striebristý plášť. Allen ale umocnil maskulínny výraz flakónu - zväčšil kryštály a formáciu dal podobu mužského trupu. Výsledok tak tvorí robustná štvorcová štruktúra, sformovaná zo 6 kryštálov, ktorá svojim dizajnom pripomína vypracované mužské telo.

Trussardi Black Extreme toaletná voda 50 ml

Sila, vášeň a odvaha, to všetko je ukryté v pánskej vôni **Trussardi Black Extreme**. Parfém _Black Extreme_ predstavuje moderného muža, ktorý je sám sebou, rád prekonáva prekážky a chce ukázať svoju pravú osobnosť.

Bohaté zloženie ponúka sviežu citrónovú vôňu, ktorá sa mieša s morskými tónmi. Srdcom prestupuje nádych sladkej slivky a kosatca. Drevitý základ kombinuje hrejivé drevo a intenzívnu vôňu kože.

Odpútajte sa od všedných vecí a zažite niečo nové. Získajte pocit nekonečnej sviežosti a sily. Energizujúca pánska vôňa _Trussardi Black Extreme_ Vás pohltí už od samotného začiatku.

Carolina Herrera 212 VIP Men voda po holení 100 ml

  • 212 VIP MenHlava: limetka, kaviár, korenie, zázvor, marakuja
  • Srdce: korenie, vodka, gin, mäta
  • Zaklad: ambra, koža, drevité tóny

Carolina Herrera 212 VIP Men rovnako ako dámska verzia kladie otázku "Si na zozname?" "To je VIP párty". Vôňa je inšpirovaná New Yorskými párty pre elitu. Táto orientálno-drevitá vôňa je určená mužovi, zvodcovi, ktorý má rád naozajstný nočný život. Vôňa bola uvedená na trh v roku 2011.

Chanel Allure Homme Edition Blanche voda po holení 100 ml

  • Allure Edition BlancheHlava: čierne korenie, ružové korenie
  • Srdce: citrón, bergamot, santalové drevo
  • Zaklad: tonka, biele pižmo, vetiver, zázvor, ambra, vanilka

Explodujúca horúco-ľadová kombinácia. Prenikavá, povzbudzujúca sviežosť prepojená s orientálnou tvárou. Allure Edition Blanche je orientálna vôňa, ktorá má sviežu iskru vďaka citrusu a zázvoru.

Valentino Valentina Acqua Floreale toaletná voda 80 ml

Valentino Valentina Acqua Floreale - popis

Valentino predstavuje čerstvejšiu a vzdušnejšiu verziu pôvodnej vône Valentina - Valentina Acqua Floreale je prechádzka uprostred pokojnej letnej záhrady. Záhrada posiata elegantnými kvetmi. Parfum Valentina Acqua Floreale predstavuje kontrast medzi sviežosťou bergamotu a harmonickej kombinácie kvetín. Kvetinovú kyticu Valentino Valentina Acqua Floreale pozdvihuje ambra s pačuli a prebúdza zmysly.

Valentino Valentina Acqua Floreale - zloženie

Hlava - bergamot, pomarančové kvety

Srdce - neroli, tuberóza, jazmín, mimóza

Základ - pačuli, ambra

Valentino Valentina Acqua Floreale - rok uvedenia na trh 2013

Roberto Cavalli Eau de Parfum dámske telové mlieko 150 ml

Roberto Cavalli 2012 Veľké telové mlieko

Niektoré ženy len čakajú, až si ich niekto všimne. Ona nezostáva bez povšimnutia.

Niektoré ženy čakajú, až sa im priblíži svet. Ona do sveta vstupuje a všetci sa za ňou otáčajú.

Niektoré ženy čakajú, až budú skrotené. Ona sa skrotiť nedá. Ona má pôvab mačky a energiu spurného zvieraťa.

Kdekoľvek sa objaví, spôsobí rozruch. Jej život je scéna, na ktorej sa ona pohybuje s pôvabom a osobným kúzlom. Sexy, sofistikovaná, ona dokáže aj extrémy premeniť v eleganciu.

Ona je Roberto Cavalli žena.

Nová, explozívna vôňa z dielne Cavalli pre rok 2012.

Jedná sa o energickú, radostnú, kvetinovo-jantárovú vôňu.

Zloženie

Hlava - ružové korenie, benzoin

Srdce - kvet pomarančovníka

Základ - fazuľa Tonka, vanilka

Christina Aguilera Red Sin parfumovaná voda 15 ml

Red Sin je dokonalým finálnym dotykom pre ženu, ktorá chce pôsobiť dojmom vzrušujúcej zvodkyne. Naneste si jej čarovné tóny a presvedčte sa, že všetko je možné. Red Sin vám dodá výrazné sebavedomie, ktoré je oslavou ženskosti ako takej. Red Sin uchváti zmysly svojím plným charakterom vytvoreným vrstvami delikátnych červených tónov v úvode a srdci. Príjemne sladké tóny, ktoré vôňu otvárajú, navodzujú atmosféru zmyselnosti červeným jablkom dráždiacim zmysly chrumkavou, lahodnou chuťou. Sexy charakter prvotného dojmu vône dotvára zamatová, a zároveň vášnivá škorica skombinovaná s hrejivosťou korenín. Srdce vône prináša vláčny dotyk červeného cyklámenu. Cyklámen, posvätný kvet lásky, šíri ľahkú, zmyselnú kvetinovú vôňu, pre ktorú sa používa v mnohých elixíroch lásky. Pižmo, tradičná zložka všetkých vôní Christina Aguilera, prispieva k hladkému, neodolateľnému základu. Čaro vône Red Sin ožíva s exotickým krémovým santalom a intenzívne korenistým červeným zázvorom. Kombinácia, ktorá spôsobí, že sa žene s touto vôňou jednoducho nedá odolať.

Azzaro Chrome toaletná voda 30 ml

Silný a jednoduchý príbeh. Príbeh, jeho ambíciou je zblížiť a oslávať silné, emotívne prežitky, ktoré spolu zdielajú muži rôznych generácií Chrome - zvučné, striedme a moderné meno, ktoré žiari ako prapor vo všetkých zemiach sveta. Vybrané materiály, farby a tvary, ktoré boli vytvorené, aby odolali času. Vyjadruje hladanie identity, citov a radostí, vôlu spojiť vo vôni vzájomnosť a individuálny prežitok. Túžbu po čistote a sviežosti, ktorá sa objavuje v devätdesiatich rokoch a ktorá nastupuje po 2 rokoch dominancie aromatických vôní.

Dermacol Solar Intense Body Bronze Accelerator 200 ml

Dermacol Solar Intense Body Bronze Accelerator pred soláriom.
Telové mlieko v spreji urýchľujúci opálenie vďaka vysokému obsahu aktívnych látok zintenzívňuje proces tvorby pigmentu a predlžuje bronzový vzhľad pokožky.
Olej z avokáda zvláčňuje a upokojuje pokožku a spolu s vysokým podielom vitamínov E pôsobí proti predčasnému starnutiu.
Ušľachtilé oleje z jojoby, makadamových orieškov a marhuľových jadier podporujú regeneráciu pokožky poškodenej UV žiarením, zvláčňujú ju, dodávajú elasticitu a zabraňujú tvorbe vrások.
Ľahká konzistencia zanecháva pokožku jemnú a vláčnu, príjemne prevoňanú zmesou čokolády a pomaranča.

Použitie: Aplikujte pred opaľovaním v soláriu. Pred použitím pretrepať.